کد خبر : 3176
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۵

رییس شورای شهر خرمشهر:؛

مجری طرح فاضلاب خرمشهر به تعهد خود عمل نمی‌کند

مجری طرح فاضلاب خرمشهر به تعهد خود عمل نمی‌کند
رئیس شورای اسلامی خرمشهر از ترمیم نشدن نوارهای حفاری فاضلاب در این شهر انتقاد کرد و گفت: مجری طرح فاضلاب خرمشهر به تعهد خود مبنی بر ترمیم نوارهای حفاری در مناطق بحرانی این شهر به خوبی عمل نکرده و این امر موجب نارضایتی مردم شده است.؛

فاخر ربیعی‌فر  در گفت‌وگو با خبرنگار  خبر خوزستان اظهار داشت:نوارهای حفاری فاضلاب عمدتا در مناطق کوی معین، صددستگاه، مولوی، طویجات، عشایر، کوی صداقت، کوت شیخ و کوی بهروز خرمشهر از سال ۹۵ تاکنون نیمه کاره رها شده اند و این امر موجب بروز مشکل برای مردم و شهرداری شده است.

وی با اشاره به شکایت شورای اسلامی خرمشهر از مجری طرح فاضلاب این شهر به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود اظهار داشت: شورای اسلامی خرمشهر در ادامه شکایت از مجری طرح فاضلاب به دادگستری و پیگیری‌ انجام شده منتظر برگزاری جلسه بعدی و رای دادگاه است.

وی گفت: بیشتر خیابان‌های مناطقی که حفاری فاضلاب در آنها انجام شده  به آسفالت نیاز دارند و به رغم اینکه شهرداری آماده آسفالت کردن این خیابان‌ها است به دلیل ترمیم نشدن نوارهای حفاری کار آسفالت متوقف شده است.

مجری طرح فاضلاب خرمشهر نیز گفت: از سال ۹۷ تاکنون ۶۰ کیلومتر خطوط اصلی و فرعی فاضلاب در خرمشهر اجرا شده و حدود ۳۲۰ کیلومتر باقی مانده است.

آرمین سلطانی‌فرد اظهار داشت: در حال حاضر پنج کیلومتر نوار حفاری عمدتا در مناطق عشایر و کوی طالقانی خرمشهر باقی مانده که به اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ریال نیاز دارد.

وی افزود: با پیگیری انجام شده در سال گذشته تفاهمنامه ای با شهرداری خرمشهر برای ترمیم نوارهای حفاری منعقد شد و با اختصاص یک میلیارد ریال بخشی از نوارهای حفاری مناطق بحرانی مرمت شد.

سلطانی‌فرد افزود:علاوه براین با پیگیری انجام شده وتامین هشت میلیارد ریال اعتبار ترمیم نوارهای حفاری کوی عشایر و مولوی خرمشهر تا ۲۰ روز آینده انجام می‌شود ضمن اینکه ۱.۵ کیلومتر از نوار حفاری از سوی شرکت آب و فاضلاب خرمشهر ترمیم می شود.

به گزارش  خبر خوزستان خرمشهر به ۳۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب جدید نیاز دارد.

کوی بهروز ، کوی آریا، خیابان هنگام، خیابان کیش، کوی سوم خرداد، کوی طالقانی، مولوی، کوت شیخ، عباره، سرحانیه، کوی فرشید و بازار صفا از مناطق بحرانی خرمشهر در فصل بارندگی می‌باشند.

۳۳ هزار مشترک آب و فاضلاب در شهرستان خرمشهر وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار برگزیده