کد خبر : 13746
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

نوآوری دیگری در مدیریت منابع انسانی؛

طراحی و تولید نرم‌افزار نفت کارت توسط تیم سیستمهای اطلاعاتی

طراحی و تولید نرم‌افزار نفت کارت توسط تیم سیستمهای اطلاعاتی
سرپرست مدیریت منابع انسانی از طراحی و تولید نرم افزار نفت کارت توسط تیم سیستم های اطلاعاتی این مدیریت خبر داد.؛

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز به نقل از امور رسانه مدیریت منابع انسانی، ابوالقاسم حبیبی پور با اشاره به اینکه در حوزه‌ی فناوری اطلاعات، تولید نرم‌افزارها و سامانه‌های مدیریت منابع انسانی از جمله اقدامات حیاتی برای بهبود عملکرد سازمان‌ها است، اظهار داشت: با عنایت به ابلاغ بخشنامه جدید پرداخت نفت کارت و لحاظ نمودن معیارها و آیتم های مختلف در مبلغ پرداختی، این مدیریت با اتکا به توان داخلی و در کمترین زمان ممکن اقدام به طراحی، برنامه نویسی، اجرا و آموزش ذی نفعان و کاربران این نرم افزار نمود.

وی با اشاره به اینکه این نرم افزار بر اساس استانداردها و سیاست‌های امنیتی توسعه نرم‌افزار اداره فاوا تولید شده، بیان داشت: تولید این نرم افزار در راستای بهبود فرآیندهای مدیریتی و افزایش بهره‌وری در حوزه منابع انسانی و با هدف محاسبه دقیق و بروز مبالغ و همچنین تسریع در پرداخت صورت گرفته و با درنظر گرفتن نیازهای مدیران و کارشناسان منابع انسانی طراحی شده است.

حبیبی پور ادامه داد: نرم افزار نفت کارت فاز اول نرم افزار جامع فرآیندهای داخلی منابع انسانی است که دارای رابط کاربری کاربرپسند و ساده جهت استفاده از امکانات نرم‌افزار، قابلیت پیگیری عملکرد، مدیریت دوره زمانی، گزارش‌دهی دقیق و حفاظت از اطلاعات حساس و محرمانه منابع انسانی، سهولت استفاده، پیشرفته بودن و همچنین امنیت بالا از جمله ویژگی های مهم آن به شمار می رود.

وی با اشاره به دیگر مزایای این نرم افزار، بیان داشت: تولید گزارش‌های جامع و تحلیلی بر اساس داده‌های جمع‌آوری شده توسط این نرم افزار، به مدیران در تصمیم گیری بهتر، کمک خواهد کرد و علاوه بر امکان ثبت جزئیات پرسنلی، مدیریت آن را با سرعت و دقت بالا فراهم می نماید.

سرپرست مدیریت منابع انسانی در پایان ضمن قدردانی از زحمات تیم سیستم های اطلاعاتی و تلاش و همکاری کارشناسان مزایا و بازنشستگی در نهایی شدن این نرم افزار گفت: تلاش‌های نوآورانه همکاران در جهت رضایت حداکثری کارکنان، بهبود مستمر و ارتقاء فرآیندهای اختصاصی و داخلی مدیریت منابع انسانی، قابل تحسین و تقدیر است.

شایان ذکر است مرحله تست این نرم افزار در جلسه ای با حضور روسا و کارشناسان مزایا و بازنشستگی ستاد و شرکت های تابعه بررسی و همچنین بحث و تبادل نظر درخصوص ویژگی های آن، با موفقیت انجام شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار برگزیده