کد خبر : 13086
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

پنج پروژه شهرداری حمیدیه به بهره‌برداری رسید؛

سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز ، باوی ، کارون و حمیدیه:اقدامات مجموعه مدیریت شهرداری حمیدیه قابل تقدیر است

سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز ، باوی ، کارون و حمیدیه:اقدامات مجموعه مدیریت شهرداری حمیدیه قابل تقدیر است
پنج پروژه عمران شهری و زیباسازی در شهرداری حمیدیه همزمان با عید غدیر خم و دهه امامت و ولایت با حضور سیدکریم حسینی و مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز ،باوی حمیدیه و کارون در مجلس ،اعضا شورای شهر احمد الوعبید، سید رمضان موسوی رئیس شورای شهر ، حسن سواعدی، حسن مهاوی و حسن عبیاوی شورای شهر، محمدرضا مهاوی شهردار ،الوانپور فرماندار و بخشدار وهمچنین جمعی از مسئولین برگزار شد .به بهره برداری رسید.؛

به گزارش پایگاه خبری خبرخوزستان : شهردار حمیدیه در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: برای اجرای این پروژه ها که در زمینه آسفالت و زیرسازی خیابان های اصلی شهر ، بهسازی بوستان یک هکتاری رسالت است و طراحی و ساخت سه المان(نماد) شهری در ورودی های شهر حمیدیه است ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات آلایندگی و همیاری شهرداری ها هزینه شده است.

محمدرضا مهاوی افزود: ۳ پروژه در دست اجرا با مبلغ ۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که این پروژه ها به ترتیب احداث دیوار محوطه پارک مرکزی شهر به متراژ ۳۰۰ متر مربع احداث ورودی شهر از سمت سوسنگرد به متراژ ۸۰۰۰ متر مربع و همچنین زیر سازی و جدول گذاری خیابان های کوی توحید و صدرالسادات است که بزودی تکمیل و افتتاح خواهند شد.

شهردار حمیدیه با اشاره به اینکه در ۲ سال اخیر اعتبارات قابل توجهی برای بهبود زیرساخت های شهری حمیدیه با همراهی نمایندگان مردم اهواز ، کارون ، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی در شهر حمیدیه جذب شده است ابراز امیدواری کرد با همراهی مجموعه مدیریت اجرایی این شهرستان شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی و زیرساختی و رضایت مردم ولایت مدار این شهرستان باشیم.

سیدکریم حسینی از نمایندگان مردم اهواز ، کارون، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح این پروژه ها گفت: مجموعه شورا و شهردار حمیدیه از همدلی و وحدت خوبی برخوردار است و این پیشرفت حاصل برادری وحدت و همدلی آنها است ،خوشبختانه با همراهی و هم افزایی مسئولان این شهرستان شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی در این شهرستان هستیم.

وی گفت:شهرداری حمیدیه توانسته اعتبارات خوبی برای اجرای طرح عمران شهری جذب کند گه امیدواریم در شهر اهواز نیز شاهد چنین طرح های عمرانی توسط شهرداری انجام شود.

حسینی افزود :وظیفه مجموعه شهرداری ایجاد فضای سبز مناسب و زیبا سازی خوب است مردم از مجموعه شهرداری انتظار دارند خدمات خوبی دریافت کنند این کارهای خوب باید هم تکریم شود و هم تقدیر اما انچه که ما میبینیم اقدامات انجام شده ازمجموعه شهرداری و شورای حمیدیه بسیار خوب است.

مجتبی یوسفی دیگر نماینده مردم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشادت ها و ایثارگری های مردم حمیدیه در جهاد عشایر عرب خوزستان و هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم شریف این منطقه حق بزرگی به نظام اسلامی و ایران عزیز دارند و باید با خدمتگزاری بیشتر رضایت مردم را جلب کنیم.

وی گفت: در ۲ سال اخیر اعتبارات خوبی برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی جذب شده و همه توان خود را برای تخصیص و جذب اعتبارات عمرانی برای شهرستان حمیدیه به کار خواهیم گرفت.

همچنین با مسئولان اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی سه پروژه عمران شهری شامل بهسازی و زیباسازی ورودی شهر حمیدیه از سمت سوسنگرد و زیرساخت های شهری حمیدیه آغاز شد.

قرار است این سه پروژه تا پایان سال جاری به مرحله بهره برداری برسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار برگزیده